sahabat2 tersayang...maafkanku

Posted by princess fairus | Posted on 2:24 PM | Posted in

dalam ruang dan kesempatan yang ada ni, yana nk mntak maaf atas segala silap salah selama kita kenal samada di Ib ataupun di sini..

Sebenarnya, yana nk jelaskan kenapa masa yana bertunang dulu yana tak bagitahu korang semua. Memang yana nak rahsiakan tapi yana tahu akhirnya semua orang pun akan tahu jugak. Majlis pertunangan yana berlangsung semasa kita balik bercuti seminggu masa bulan ogos 2008.time 2 kta baru seminggu praktikum. pertunangan yana memang simple, gambar pn biasa2 ja sebab yana xberniat nk bertunang pn dengan fairus, tapi tok yana yang nak sangat kami bertunang sebelum kahwin.jadi, sebagai cucu perempuan sulung, yana ikutkan saja kehendak tok yana.

Masa cuti semester bulan 6 yana pi ambik krsus khwin, saja ambik awal2. niat hati memang nk kahwin ps hbis belajar sbb masa kt tmpat krsus 2 ramai tnyakan yana, bila nk kawin. diorng yg kt krsus 2 sngkakn yana dh btunang. Tp yana jawabla 2thun lagi.sbb xbajet pn kwin scpt ni. Msa bulan 7, fairus bncang dngn yana, dia ckp dia dh sedia nk tanggung yana dan dia nk hdup bsma yana, masa 2 yana masih bleh melawak2, xsngka plak dia serius. yana rapat dgn mak, yana tanyala mak.xpasal2 mk plak crita pd tok, 2 yg kami ditunangkan.haha, xpress btl.

Bulan 8 masa kmi tunang 2, ya ampun, tok yana dh siap cari tarikh kahwin,memang dh dtetapkn tarikh utk kahwin masa hr btunang 2.nasibla tarikh 2 mmng ada mksud sbb yana tetapkan ptghan bln 12 hngga 21/12. tok yana dh siap brunding ngn ktua kmpung. Mak yana pn xsekalut tok.tok aku ka nk kwin, memangla tokwan dh takda.tp, mgkin dia xcited sbb cucu sulung kahwin.

Brg2 hntran kawin yana pn buat shari sblm tunang.pg hr btunng 2pn smpat buat lg. pd 22 Ogos 2008, yana pn btunangla dgn fairus walaupn kami ni ntah apa2.so, yana mohon maaf pd kwn2 sbb xbgtau.fe dn la yg sblik ngn yana pn xtau smpaila yana bg kad kwin. Alasannya, yana btunang xpress, bla tgok gmbr org btnang, cntiknya siap bpelamin. apapun yana bsykur sbb smpat jgak rsa jd tunang org slama 115hari.maaf ye kawan2...kita mampu merancang, Tuhan yang menentukan..cepat atau lambat, yang penting kita terima semua yg telah ditetapkan...

Comments (1)

Oh...tunang ekspress ker?
Apapun dah selamat pun jadi suami isteri.
Tahniah Yana :)
Semoga dapat posting kat Pahang jugak.

Post a Comment