kakak-kakak tersayang di IPG Melaka...

Posted by princess fairus | Posted on 9:27 PM | Posted in

Sedar tak sedar,dah hampir tamat pengajianku di IPG ni.hanya menghitung hari untuk meninggalkan IPG ni yang entah bila aku akan melihatnya lagi...Aku tak ada kakak. Tapi, di sini aku dapat 5 orang kakak yang comel2 belaka. Berikut ialah kakak-kakakku yang sangat kusayangi....
KAK LONG

Kakak sulung dalam kelasku, yang kupanggil Kak Long, masa mula2 datang dulu aku tengok kak long agak berisi tp stelah 4thn memang dh jd slim.apakah rahsianya?xpernah pulak aku tanya. Kak Long nmpak sempoi, pandai orangnya. Berjaya jugak dapat 4flat spnjang di sini. Buat xment memang kemas dan perfect, selama aku bekerjasama dengan kak long semasa sem 1 dan 2 dulu.Aku doakan kak longku ini cepat2 kahwin bila dah posting nnt.

KAK TI

Aku kenal kak ti sejak di IB lagi..kak ti jnis suka senyum. Orngnya nampak matang,kemas.Baik orangnya. Kak ti lahir sama dengan bulan kelahiranku. Masa dinner aku tertarik dengan tudung dan baju kak ti.walaupun simple tapi cntik. K.ti, cepat2la kahwin dengan abang hari 2 ye...

KAK YUNI

Bagi aku, kak yuni memang suka bergaya.Tringat masa dinner, bulu mata palsunya mnrik phtianku. Kak yuni, makanla banyak supaya badan berisi. Kadang2 aku tengok kak yuni cam susah hati je,mgkin sebab risaukan posting kot.jnganla risau,apepun k.yuni akan balik johor jgak nnt.

KAK WAN

Kak Wan memang cergas orangnya. Putih melepak, kacukan Siam.Terkenal dgn motor oren. Mnjadi Monalisa masa dinner hari tu, terkejut aku tngok pakaian k.wan. K.wan nak sangat posting ke Sabah dan mnjadi orng sana. Jangan lupa kami kt seberang sini bila dh kt sana nnt..

KAK IJAT

Orang Jawa, memang suka memberi idea dan pendapatnya dalam kelas. Skarang ni aku tengok k.ijat suka pakai selendang, cantik, sesuaila dengan bentuk mukanya. Aku suka video yang k.ijat buat untuk dinner hari tu.

Aku mungkin jenis tak banyak cakap dalam kelas tapi aku tahu serba sedikitla tentang kakak2 aku ni. Aku doakan semoga mereka semua cepat2 kahwin dan bahagia di dunia dan di akhirat.yana sayang kakak2 semua...




Comments (0)

Post a Comment